Wednesday 5 November 2008

白宮.黑人

恭喜愈看愈有領袖魅力的奧巴馬當選,舉世歡騰 !

有抱負與理想,且以行動實踐的人,都值得被尊重,太早拍手也在所不計。衷心希望美國,因為你的一個 CHANGE 字,走回正軌。

找來一個似有關、若無關的笑話來賀你一賀,兼且慶祝大家從此不用再看見布薯仔站在電視機前背台辭,踏單車撻落地都成為新聞,認真薯仔兼無聊。

老婆:「老公老公,你估吓邊一個會當選,入住白宮啦拿」
老公:「嘿 … 我唔知呀」
老婆:「咩唔知喎,係奧巴馬,定麥凱恩呀,估吓啦」
老公:「唉 … 你唔好問我啦」
老婆:「做咩事姐,你」
老公:「老婆,我話你知啦,白宮主人 --- 係我」
老婆:「吓,你? 點會係你呀」
老公:「咩唔係我呀,我地層樓供左咁耐,都仲係供緊啲利息,仲唔係「白供主人」?」

-- 電台鬼才節目主持人羅啟新

朋友們,我呢幾日在忙,沒空回這個「家」,會盡快趕回來「休息」!